Sint Jozef Geel

tweede en derde graad Agro- en biotechnologie, wetenschappen en techniek, voeding en horeca, CDO, OKAN

Sint Jozef Geel

De KOGEKA-school voor Land- en tuinbouw, STEM en Voeding en horeca in Geel

In de aandacht...

Informatie start nieuw schooljaar

Persoonlijke fiche nieuwe leerlingen

Gelieve dit document dadelijk na de inschrijving ter plaatse of thuis in te vullen.
Opgelet: ook leerlingen die reeds leerling zijn binnen de scholengemeenschap KOGEKA dienen dit document opnieuw in te vullen.
Ga naar: http://www.kogeka.be/fiche/ -> klik op “Persoonlijke fiche Sint Jozef Geel” of scan de QR-code.
Persoonlijke fiche SJG

Bestellen printkaart

Op alle vestigingen van KOGEKA wordt dezelfde kaart gebruikt om te printen en te kopiëren. Je hoeft geen nieuwe kaart te bestellen indien je nog een kaart hebt van één van de vestigingen. Ben je nieuw op KOGEKA of heb je geen printkaart meer dan bestel je deze kaart vóór half september via de link op het startscherm van Smartschool (opgelet: de link is pas begin september zichtbaar op Smartschool). De kaart wordt via de eerste schoolrekening betaald.

Bestellen boeken via webshop

Onze school verkoopt de handboeken en werkboeken enkel nog online in samenwerking met de boekhandel Campinia Media via hun webshop https://www.kogeka-shop.be. Het bestellen en betalen van boeken gebeurt via de website.
Je kan kiezen tussen levering aan huis, afhalen op de school of afhalen in de campusshop van Campinia Media.  Let op: Wees tijdig met je bestelling. Je vindt hierover meer informatie verder op deze pagina.

Bestellen van boeken via de webshop www.kogeka-shop.be

 

  1. Kies eerst de juiste school: Sint Jozef.
  2. Vervolgens duid je het leerjaar aan waar uw zoon/dochter in schooljaar 2021-2022 zit (bv. 4de leerjaar, 5de leerjaar,…).
  3. Daarna duid je de juiste richting aan (bv. TSO Chemie, …).
  4. Je krijgt nu de volledige boekenlijst te zien van het leerjaar waarin uw zoon/dochter op 3 september zal starten.
    Deze lijst neem je vooraleer de bestelling te plaatsen best even door met je zoon/dochter om na te gaan of jullie sommige boeken niet al hebben gekocht in een voorgaand leerjaar.
  5. Als je alle nodige boeken hebt aangevinkt, klik je op “Ga verder”. Je krijgt nu de volledige inhoud van je winkelmandje te zien. Klik opnieuw op “Ga verder”.
  6. Vervolgens typ je je persoonlijke gegevens in en klik weer op “Ga verder”.
  7. Duid nu de gewenste levermethode aan:
      • Thuislevering
        Indien je deze optie kiest, ontvang je een mail van de vervoersmaatschappij wanneer jouw pakket vertrekt met het vermoedelijk levertijdstip.
        Je bestelling moet voor 15/08 geplaatst worden indien je zeker wil zijn dat je het boekenpakket ontvangen hebt voor 02/09.
        Voor thuislevering betaal je wel een meerprijs.
      • Levering en afhaling op de school
        Je bestelling moet ten laatste 7 kalenderdagen voor het afhaalmoment geplaatst worden. Bijv. indien je het boekenpakket maandag 26/08 wil afhalen, dien je de bestelling ten laatste op 18/08 door te geven.
    • Afhaling in de campusshop van Campinia Media
      Vanaf het moment dat je een bevestiging van levering hebt ontvangen, kan je je pakket afhalen.
      Dit kan steeds tijdens de openingsuren (zie website), adres: Campus Thomas More Kempen, Kleinhoefstraat te Geel.
  8. Kies de gewenste betalingswijze en volg de betaalinstructies.

Opmerkingen:

 

  • De boeken die op het moment van levering nog niet voorradig zijn, zullen later geleverd worden. Deze boeken worden bij het bestellen reeds betaald en zullen op uw kassaticket aangeduid worden.
  • De school is niet betrokken bij de levering/afhaling van de boekenpakketten. Wij bieden Campinia Media enkel onze lokalen aan.
  • Alle opmerkingen over de boeken (bv. foutieve leveringen) dienen dus met Campinia Media geregeld te worden.
  • Boeken die niet afgehaald werden op de voorziene afhaaldagen op de school, moeten afgehaald worden bij Campinia Media, Campus Thomas More Kempen, Kleinhoefstraat te Geel.
  • De boekenlijsten en kledijlijsten kunnen later nog geraadpleegd worden op ‘Smartschool’ (Intradesk-Leerlingen-01.01.01. Schoolkosten en materiaallijsten).

Kledij passen

  • Voor onze praktijklessen/turnlessen is de voorgeschreven kledij verplicht. Leerlingen die geen kledij besteld/afgehaald hebben op de voorziene dagen (eind augustus), mogen niet deelnemen aan deze lessen.
  • Voor het passen van de kledij dient de leerling persoonlijk aanwezig te zijn.
  • De bestelde kledij wordt zolang de voorraad strekt, meegegeven. Indien niet meer voorradig wordt de kledij in het begin van september verdeeld.
  • Het passen, verdelen, bestellen van de kledij wordt door de school georganiseerd.
  • Voor het departement “Voeding en Horeca” wordt de werkkledij begin september gepast. De turnkledij dient wel de laatste week van augustus besteld te worden.
  • De kledij wordt niet onmiddellijk betaald maar aangerekend via de eerste schoolrekening.

Aankoop van laptop

In september 2021 starten we met BYOD in al onze derde jaren. Welke laptop je best aankoopt, is afhankelijk van de richting die je zal volgen. We raden je aan nog even te wachten met de aankoop van een laptop tot er meer duidelijkheid is over het laptopplan van de Vlaamse overheid.

Lees  het BYOD-beleid van KOGEKA